Už jsem v Sydney!

Všem ctenarum oznamuji úspešné dokoncení prepravy a zakotvení v Syd. Tady jsou už asi 4 hodiny (mobil ríká 3, PC 4 tak já po pravde nevím kolik je) a vy máte asi 7 ráno. Venku prší a je pološero, takže já bych nejradsji ješte zalezla do postele a šla na pár hodin spát, ale v zájmu srovnání biorytmu ješte aspon do 8 vydržim a pak zas hurá do hajn. Musím se ješte stavit pro neco k jídlu a pak na netu najít nejaký možnosti bydlení.

Jak jsem psala už z Hong Kongu, cesta probíhala docela v pohode. Praha - Frankfurt naprosto bez probléme, návšteva Fr a sraz s Karolínou super. Cesta do Hong Kongu (viz výše) taky pohoda, už jsem byla dost utahaná, takže jsem bud povídala se sousedkou nebo se snažila usnout. Podle predchoziho prispevku je videt, že mi to po tech vic jak 20 hod bez spaní moc nemyslelo :-D.

Cesta Hong Kong - Sydney taky v pohodì. Pan pilot sice ríkal neco o tom, že nad morem je porádný vichr a že let bude quite bumby, ale já jsem cestou jen jedla a spala a tak mi to pak už bylo jedno. Akorát mì zaujalo, že v H-K delali docela dost kontrol. Nejdrív normálnì na letišti takový to kolecko (i když jsem tam byla jen na transferu) a pak ještì pred vstupem do letadla. To kdybych tušila, nenaházela bych všechno pred nástupem to kufríku (který samo už byl pekne rozbordelený a nešel pomalu zavrít) a nechala bych si radeji vše v batohu. Pak kontrolór chudák se nestacil divit, když jsme kufrík otevreli. No, poucení pro príšte nebo pro ty, co pojedou za mnou - žádný vlastní pití na palube.

Na letišti v Syd bylo vše OK, i když nápisy "Declare or beware" nebo co tam mely trochu cloveka znervózní. Zvlášt když vidí jak velká hrozí pokuta. V prohlášení, který clovek musí vyplnit se ptaj napr. i na to, jestli nemáte hlínu na botách nebo nevezete nìjaký drevený predmìty ci léky. Hlínu na jednìch botách obávám se trochu mám, 1 ks drevìného výrobku z Afriky taky a léku plnou taškou (díky Terko), ale naštestí me nechali v pohode projít a žádný problémy nebyly. Presto na tuhle zajímavost všechny potenciální návštrvníky upozornuju. Celnící pùsobili mile, ale zahlédla jsem 1 slecnu co mela plnou tašku cigaret a to už tak prívetiví nebyli.

Když jsem prošla všemi kontrolami, odvezl me Ivan k nim domu, pozdravila jsem se se všemi (Tome - taky vás všechny všichni zdraví) a šla jsem spát. Takže z celé AUS jsem nevidìla zatím vubec nic mimo šeidvé deštivé oblohy a pár palem tady na zahrade. Je cas to napravit :-)

Zatím...

ps: s casem je to tal, ze ze vsera na dnesek byl prechod na letni, takze v momente, kdy tohle pblikuju je uz ctvrt na 7 vecer...

Žádné komentáře:

Okomentovat