plany a neplany

Halo halo, hlasi se radio sydney.

mame 10.18 rano, venku polojasno a cas vyrazit do skoly. protoze pondelni a uterni hodiny jsou trosku nudne, dovolujeme si dnes zameskat prvni hodinu a vyrazit az na 11h. v nadeji, ze opet cele vyucovani neprochrnim.

dnes a zitra nemusim do prace, tak doufam v nejake grilovani nebo veceri v mem novem bydleni a hlavne v surf. jenze vyskytl se tu maly problemek, sousedovic krasne stene huskyho si rado hraje a odnasi nam veci z terasky. takze ted uz postradam zabky, snuru k surfprknu, spokubydlici spodky a druhy spolubydlici ma okousane boty. dneska budeme muset zakrocit.

bydleni na bondi beach je ale jinak perfektni (az na obcasny dopravni kolaps, ale ja nastesti bydlim na severni casti, takze se do autobusu vzdy vejdu). sice spim na palande, ale uz si zvykam a kolikrat se budim a pripadam si jako v normalni posteli. v pokoji se mnou bydli Nemka Christina, suprova holcina, docela je mi lito, ze jede v unoru uz zpet do Evropy. V druhem pokoji bydli Jimmy a Todd, prvni je ozifikovany Ir a druhy nefalsovany australan. oba jsou hudebnici, prvni jeste napul student a partyman, druhy trochu vic seriozni tvrdy pracant. moc se s nima bohuzel nepotkavam. ale surfuji vsichni, coz je pro me dobra motivace. akorat musim najit tu snuru, na free style si na prelidnene plazi netroufam.

nevim li jsem to uz psala, ale v praci jsem zustala v darling harbour. je to tam relativne OK, takze si nemuzu stezovat.

v sobotu jsem byla s Christinou se podivat ve Valcluse, coz je trochu severnejsi od nas na plazi. je tam shark bay, takovy prouzek plaze ohraniceny sitema (skoda, ze jsem nemela fotak) a pak dal jine male plazicky, kde  bylo malo lidi, tepla voda, zadne vlny a paradni vyhled na harbour bridge a operu. a na furu jachratu, bohuzel wiondsurfare jsem nevidela ani jednoho :-(

ted uz musim vyrazit do skoly, nebo si Steven, nas koordinator rozmysli moje umisteni do cambridge proficiency class, coz bych dost nerada.

tak lovu zdar a posilam do zasnezene evropy trochu tepla a slunce. ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat