Café Rozmar

Hodnocení: ***

Příležitost: Posezení s kamarády

Prostředí: Příjemné, krásně zelený interiér se spoustou květin. Kvalitní nábytek, pohodlné posezení. Obsluha je příjemná. Kavárna je nekuřácká.

Web: http://cafe-rozmar.cz/

Adresa: Trojická 386/1, Praha 2 (mapa)

Upozornění: kavárna se v přůběhu roku 2013 změnila na Café Bazaar a ještě jsem neměla možnost ji odestovat. Oceňuji podobný název s tímto blogem.

Tahle kavárna mě nejprve zaujala z venku. Příjemně prosvětlený prostor, interiér v uklidňující zelené barvě. I po vstupu je prostředí krásné. To, že se zde nekouří je velký plus a cit architekta je také vidět.
Personál je příjemný, i když občas by to chtělo větší aktivitu a větší koncentraci. Na druhou stranu příjemné vystupování a úsměvy tyhle nedostatky vykompenzují :-)
Jídlo je pro mě osobně takové napůl. Polévka ani dezert mi nechutnaly, naproti tomu saláty nebo špíz byly výborné.
Nápoje mě úplně neoslovily - oceňuju mátový čaj z čerstvé máty, víno i pivo můžou být lepší.
Čekala bych trošku nižší ceny u hlavních jídel, ale celkově je to přijatelné.

Na druhou stranu si velice vážím charitativního poslání kavárny, která pomáhá mladým lidem získat pracovní příležitosti a integrovat se do koloběhu života. Z toho důvodu a proto, že interiér je fakt krásný sem budu dál chodit, ač nabídka mě nijak neoslovila. Dávám lepší tři hvězdy.

Žádné komentáře:

Okomentovat